DOWN FROM THE SKY.

Fyfan vad soft dag. Det gillar vi. Har fortfarande "pyjamas" eller min stora t-shirt och ett par joggingbyxor. Softoutfiten 1! Gjorde makaroner med béarnaisesås innan, det är fan gott med pasta och béarnaisesås. Sen drack jag mjölkis till, jag ska nog starta en matblogg. Eller jag borde nog snarare starta en chipsblogg isåfall. Nu sitter jag här mätt och belåten och lyssnar på musik. Igår var Sara här, hade en trevlig kväll (dock lite bråk om musiken eheheh). Ola-Conny och Morgan var visst på Karsefors igår, haha festligt men jag har redan sett dom irl en gång. Fantastiskt! Somna lite efter 4:30 igår? Fattar inte. Sara åkte väl hem typ lite över 3, men jag satt faktiskt och var lite social framför datorn och mobilen, sen höll jag på att somna i datorstolen. Gick ju faktiskt upp 8:30 igår. Ska jag ta en dusch eller inte? Hmm, det återstår att se.

Chips i mitt hjärta föralltid.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback