JUMP MOTHERFUCKER!

Fick sluta en halvtimme tidigare på jobbet idag! Gött!!! Sen chilla jag, har varit så jävla seg idag. Hälsat på mamma och Nassi lite också, sen drog jag med pappa till Maxi. Nu sitter jag här och käkar maränger och lyssnar på musik. Fyfan vad gott det är, kan äta det som godis asså. Vill göra något ikväll, jobbar ju inte imorgon! Kanske blir att hänga lite med Sophia i alla fall. Imorgon blir det nog Mellbystrandskalaset. Har aldrig varit där förr så får la se om det är något trevligt. Bjuder på lite bilder från i förrgår när vädret var UNDERBART, nu är det mindre underbart faktiskt.
Vet inte riktigt vad som hände men Sophia blev tydligen kines för ett ögonblick.
Bra jobbat... otroligt biffig är jag ju också
Steker i Sophias skjorta
Så jävla fashion!





All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback