UNWRITTEN LAW.

Idag har jag bland annat spenderat dagen med att sitta och lägga om alla jävla låtar in i min iPhone igen. Jag ogillar iTunes starkt. Hade ens inte rört något i mina mappar där jag tar musiken ifrån och för över till iTunes, och ändå kommer där upp en ful lapp "Kunde inte hitta originalfilen" på över 600 låtar som låg lite huller om buller i olika mappar. Nu har jag iallafall ordnat så alla låtar jag har på iTunes ligger i EN mapp på datorn. Blir lite enklare nästa gång detta händer, inte omöjligt att det skulle kunna hända igen ju. Aja, nice att ha alla låtar i iPhonen igen. Överlever absolut inte utan musik. Blev visst en stor beskrivning på mitt lilla (stora) problem som jag hade, haha. Ingen care ändå så.

Faktiskt så är det så här att jag vill ha nya kläder och skor nuuu! (eller det är inte bara nu, det är typ hela tiden) Drömde till och med om kläder, eh. Kanske har jag blivit förälskad i ett klädesplagg, börjar snart undra alltså. Nog om det, fan va skönt det var att sova lite idag. Får se vad som händer med denna kvällen, tror jag får hit lite sällskap iallafall. Ha'Re!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback