BACK TO PRISON.

Det är inte nice att komma tillbaka till skolan efter ett hyfsat långt lov. Känns inte okej. Saknar lovet, ta mig tillbaka! Jaja, började helt okej på svenskalektionen i alla fall. Kollade på film, Lilja 4-ever.. har sett den innan. Hemsk men ändå rätt så bra. Kollade på film på engelskan också, mindre bra film. Sen nannade jag på bussen hem, de va gött. Somnade vid 5 imorse så hehehe. Kanske inte har lyckats riktigt med att vända tillbaka dygnet? Ikväll ska jag i alla fall somna i tid, så jag slipper vara så trött på dagen. Vaknade av mitt alarm vid 8 idag, tydligen helt yrvaken. Minns att jag tänkte "ofta klockan är 8" och somna om direkt, haha. Sen ringde inte mitt andra alarm, vet inte om jag hade råkat göra något eller om det var iPoden som laggade. Gick upp 8:37 i alla fall, sov liite för länge höhö. Jaja jag kom med bussen i alla fall! Nu ska jag gå och packa, ska hem till mamma. Puss!


HAPPYFACE! Min bebis

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback