WTF.

Ser nu att min blogg ser helt konstig ut i denna webbläsaren. Typsnittet är inte som det ska och rubriken är megastor här, och rubrikerna vid sidan. Fast tror det ser ut som det ska i Google Chrome och Mozilla Firefox, haha. Aja, bara så ni vet om det ser konstigt ut så ska det inte så ut så. Rubriken ska inte vara så stor och inte likna "Arial" höhö. Får fixa det någon dag. Typ när jag är hemma i Skummeslöv igen, denna datorn är ju rätt seg. Btw, pappa kom nyss hit med chokladhjärtan till mig och mamma. Så gulligt av honom. ♥ Ha de gott!


Idag var mitt hår så jevla jobbigt, elektriskt hela dagen. Köpte en ny transparent skjorta innan skolan idag, ser ju inte särskilt bra på bilden men aja, Nice i alla fall! (Kanske lägger upp en bättre bild senare) Stort minus till vädret förresten.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback