ADIOS.

Dagens ämne i Facebook-statusuppdateringar: blåst. Alla måste verkligen skriva att det blåste inatt, haha! tror ingen har missat det.. vaknade i alla fall inatt av att det blåste sönder. Lät ju lite om man säger så. Idag slutade jag tidigt som vanligt, hade engelska och idrott. Var på Onoff och i stan med Jenny efter skolan, hon har ju flyttat så det blev lite saker till hennes lägenhet. Kom in på Onoff och fick syn på iPaden, alltså dreggel.. snart blir det mat, sen får jag väl se om jag kan vara lite duktig och börja på historian som är tills på torsdag.. fast som sagt: tråkiga och svåra frågor = inte kul. Ha de gott!


Råttfärgad utväxt mm nice... hej jag måste slinga håret.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback