SHULULU.

oj, gigantisk bild på mig O.O

Här får ni en "Dagens"

DAGENS VILL HA: ett par skor som jag spanat in huhu
DAGENS KLÄDSEL: typ chinos, linne, halsduk
DAGENS SMINK: lite foundation, ögonbrynspenna
DAGENS FRISYR: det vanliga..
DAGENS HÄNDELSE: gick upp innan 12!
DAGENS LÅT: Stuck in ur head
DAGENS PLANER: plugg återstår...
DAGENS SAKNAD: plusgrader
DAGENS DUMMASTE: klippet jag skulle kolla på, stanna hela tiden -.-
DAGENS SJUKA: vet inte
DAGENS DROG: smörgåsrån ♥
DAGENS ROLIGASTE: datorn och kameran hehheeh mina bästisar...
DAGENS FAVORIT: musik
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: lösgodis 
DAGENS HUMÖR: glad (det är ju lov)
DAGENS ORD: har inte sagt så mycket idag, har mest varit själv så..

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback