SPORTLOV.

- Dock borde man byta ut namnet sportlov till softlov. Nice med lov nu i alla fall, slapp gå till 16.. slutade lite innan 14, kom hem runt 16:10. Tar långt tid att åka buss, särskilt Skummeslövsbussen som tar en halvtimme.. lal. Nu sitter jag här och chillar med musik. Ni ser kanske att jag har ändrat bredd på inläggen och bilderna, så ska jag nu ha det i fortsättningen. Vet att det ser lite konstigt ut när man går tillbaka i arkivet, eftersom att bilderna och inläggen är mindre där, men men.. finns inget att göra åt det. Har inte så stor lust att skapa en ny blogg bara för det, heheee. Vet inte vad som händer ikväll.. målaren har i alla fall varit här och börjat lite på mitt nya rum, pappa och jag ska bara iväg och välja färg till väggarna. Sen ska ju golvet läggas också. Så nice det kommer bli när det är klart! Ha de gött!

Nu blir det lite bilder på mina inköp från i tisdags:


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback