LIPS LIKE POISON.

Tisdag - den "chilliga" dagen. 8:10-10:45. Gutt, önska att alla dagar var så korta.. haha. Var så jävla trött imorse, alltså sjukt.. är typ alltid trött på morgonen men denna morgongen var det lite värre än vanligt om man säger så. Gick inte upp förrens 6:30, och jag åker ju hemifrån 6:50 så.. det var i alla fall nice att vi inte gick länge idag då. Lite senare kommer Jenny och hämtar mig, hon ville jag skulle hänga med till Ikea så jag hänger på. Kan ju dra in en snabb runda på Väla då också, hihi. Fast jag måste plugga också, har en VG-MVG-uppgift i svenskan tills på fredag och historialäxa som vanligt tills på torsdag (tur detta är sista gången). Jag skulle kunna gå och lägga mig i min säng nu, den ser inbjudande ut haha! Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback