SUN(NY)DAY.

Söndag - rätt så trist om jag ska vara ärlig. Fast igår när jag skulle sova, kolla jag lite i min kalender och kom på att detta är ju sista veckan sen har vi sportlov i en vecka. Tiden går så jävla fort så man hinner ju knappt tänka. Asnice i alla fall, ska se till att få gjort något detta lovet. Både tråkigheter och roligheter, heehee. Bio kanske man skulle planera in någon dag, har ju presentkort där. Fast jag hade inte tänkt gå på bio ensam, haha! Jaja, jag får se hur det blir med den saken. Ska nog dra ut en runda med Nasse snart, ska bara vänta på att mina naglar har torkat om ni ville veta. Har inte haft nagellack på jättelänge, känns tomt faktiskt. Har bara sånt nagelvårdande just nu. Eftersom att jag alltid hade nagellack på innan så har naglarna blivit "svaga", och därför får dom vila lite nu hiho. Ha de fint!



All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback