HOME ALONE.

Home alone ▶ Music Volume: ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █ 100 %

Är ensam hemma ikväll/inatt, pappa är nämligen på bowling, så nu sitter jag här själv och chillar stenhårt. Har bland annat städat rummet ikväll. Viktig information, japp! Har varit på Gekås idag med pappa, mamma, Jenny och hennes pojkvän. Köpte lite saker: lykta, ramar, blockljus, frans- och ögonbrynsfärg, nagel- och nagelbandsrengöring, joggingbyxor, underkläder, halsduk, vantar och hörlurar som var ASkassa. Köpte in-ear-hörlurar för 149kr från Philips, ska klaga för dom var riktigt dåliga. Så ska verkligen inte ljudet vara om man köper in-ear. Segt, eftersom att jag just nu inte hittar min hörlurar så ville jag köpa några som jag kunde ha på på vägen hem. Fast dom sög ju hårt som sagt. Undrar om jag har tappat mina hörlurar för jag hittar dom inte någonstans. Ledsen. Peace!


Vantar + joggingbyxor = chilloutfit

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback