SIXTEEN.


Hallå! idag sov jag längeee, men avbruten sömn är aldrig bra. Slutar alltid med att jag sover jättelänge då... fjunkatt som gick runt i sängen inatt/imorse och la sig på olika ställen så nära mig som möjligt. En gång la han sig på mitt huvud. Nu har han gått och lagt sig i soffan istället och lämnar kvar en stor jävla sandhög på kudden. Nu har all den sanden spridits i hela sängen istället, so nice... nä men hade ändå tänkt att byta påslakan idag. Btw så kom min fina hund hit igår. Träningsvärken är inte så farlig faktiskt så jag ska nog hinna gå ut med henne en runda snart, men först ska jag städa lite snabbt sen fixa till mig själv. Filip kommer lite senare så atteh hoppas ni har en bra dag! ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback