POSERZ.


Hahaaaaaaaaaaaaaaa >:D

Hejhejhej! jag ursäktar min kassa uppdatering om det är någon som har varit nära att börja böla eller något liknande, ae tror inte det är så jävla illa faktiskt haha. I lördags var det julafton och då fira jag jul, (tror inte jag hade behövt skriva det egentligen). Sen på kvällen åkte jag hem till Filip och har faktiskt varit där tills idag. Sen var vi och hans boyz ute i söndags! riktigt najs var det. Träffade bara fina och trevliga människor, en fantastisk utekväll! förutom de gångerna Filip försvann ifrån mig, men vi hittade alltid varandra igen så det blev bra ändå. Idag har vi varit på Väla, tog faktiskt en jävla tid innan jag hittade något jag ville köpa. Klart jag hittade saker men det kändes liksom lite onödigt att lägga så mycket pengar på ett plagg men jag köpte en tröja på rea faktiskt, lite smycken och en dyr parfym. Fick lägga pengarna på något annat än bara kläder för en gångs skull. Hade typ ingen parfym kvar alls så det behövdes! nu har Filippojken dragit hem, så det blir väl lite Sims 2 husdjur ikväll och äta cheps, godis och dricka läsk. Yeah! mer fett to the people! eller... haha men det är lov, det är ok. Kanske kommer upp lite bilder på mina inköp senare, eller/och lite bilder från julafton. Jag får se helt enkelt! Godkvällos.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback