ÄNGEL.

Hej o hå! jag kan ju börja med att berätta att jag nu håller helg, rätt SÅ NAJS är det ju! nej, det är sjukt najs faktiskt. Så jävla gött och få sova imorgon, blev riktigt ledsen imorse när alarmet ringde. Gick och la mig igen men de där fem mintuerna gick snabbt tills nästa alarm ringde. Äter lite rån med smör nu, haha! ja jag tycker om det väldigt mycket. Fast hade tänkt leta upp något nytt fräsigt pålägg som också ger lite mättnad. Smör och rån äter jag ju mest bara för att det är gott. Fetknoppsvarning! :D Igår följde jag med Filip hem och hjälpte honom med lite frågor i religion. Snälla tjejen är jag också sov vi över, båda tog ändå samma buss sen fick man ju skjuts in till Laholm av snällpojken också. Har faktiskt sluppit ta 6:11-bussen från Skummeslöv, skönt. Så därför jag inte bjöd på något inlägg igår, jag tofflade istället. Haha, nej för fan! är jävligt sugen på Mc donald's idag, hehehe hade varit so nice! but so fat.

Usch det var plågsamt att sitta och vänta på bussen innan, det var så kaaallt! måste ha nya vinterskor, och snart går det fan inte att ha jeans med nakna ben under haha. Jobbigt när bussen inte var varm sen heller. Man blir ju ledsen, fast nu sitter jag här på mitt rum med tända ljus och här är varmt och skönt. Har haft en trevlig dag i skolan btw! en kul sak var ju att när vi skulle låna en liten julinredning eller vad man ska säga. Det var en ängel i alla fall, vi skulle ha den till vår reklamfilm sen när jag skulle hänga tillbaka den så gick huvudet av. Blev lite rädd och sprang och gömde mig med den hos dom andra i gruppen. Jag lyckades få på huvudet igen så det var ju en jävla tur annars hade jag säkert fått pisk. Den jävla ängeln stod och hailade när vi skulle filma också... den förtjänade att bli av med huvudet. Upplevde nyss ett EPIC MOMENT, pappa kom in och sa att det blir Mc donald's. Fan så fin dag!

(WOW ETT INLÄGG UTAN BILD)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback