HÖNAN.

Hej! nu har jag en episk sak att berätta. Så här lagom innan nyår så börjar min magiska iPhone att fungera igen. Den hade ju som sagt badat och det enda jag fick fram på den var Apple-äpplet. Sen i förgår tänkte jag att jag skulle lägga över alla mina bilder från den till datorn, klart som fan den startar då och fungerar helt som vanligt. Ringa, lyssna på musik, använda appar, ja ni vet. Dock är det ju faktiskt jävligt tråkigt att man ska behöva skicka tillbaka en vit iPhone 4S som jag beställde... som tur är slipper jag se paketet. Jaja, ska använda denna tills den dör på ett fint sätt, den naturliga vägen hahaa. Sen får vi la se om iPhone 5 är något att hänga i granen! :D fast brukar Apple göra en besviken? nej. Typ lite så "Once you go Mac, You never go back" (fast i mobilväg då eller vad man ska säga.) Igår kom Filip hit, och nu har han åkt iväg för att spela fotboll med sina boys men han kommer tillbaka sen igen. Får väl passa på att spela Sims 3 husdjur så länge. :D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback