DECEMBER/14.

Tja! slutade tidigt idag, så skönt! vi var klara med vår film så vi behövde egentligen inte vara där idag. Fast jag har en uppgift (reklamanalys) kvar att göra, men eftersom att jag ville hinna med bussen vid 11 så gör jag klart resten här hemma. Imorgon ska vi ha "julmys" haha, bara för att det är sista lektionen innan jullovet. Hoppas fan det bjuds på annat än pepparkagor.. HEHE. Kom hem vid 12:45, sen drog jag direkt in i duschen. Har varit så jeekla kallt idag så jag kände att jag behövde det. Har nannat lite nu också, så gott! Får se om jag ska hem till Filip sen eller hur det blir, annars ska jag inte göra något speciellt ikväll. Godkvällen!
Jenny <3:

THANK yo, sniglbrüsh <3 Men du har mycket finare & tjockare!

2011-12-14 @ 17:33:55
URL: http://jenize.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback