1TH DECEMBER.

GODKVÄLL mina vänner och ovänner (VEM VET...) haha ne, skoja bara! har väl direkt inga fiender vad jag vet, hoho. Idag har jag varit ledig, såååå najs! igår var Filip här igen, sen börja han sent idag så han nanna här också. Fint, och idag drog jag hem till Jenny också åkte vi till Eurostop. Fikade på Espresso House, dyrt men gott... tog en Chai latte och en varm macka med kyckling, mozzarella, tomat och pesto. Haha gay, skriver vad jag tog för fika idag. Erhm.. köpte i alla fall en svart kavaj och ett par jeans. (Har faktiskt både kavajen och jeansen på mig på bilden ovan.) Kommer antagligen upp bättre bilder imorgon eftersom att jag är ledig då också! extra lång helg, underbart! tror jag går och lägger mig snart, är faktiskt lite trötter. Kan börja med att gå och borsta tänderna kanske.. btw, helvete vad populärt det har blivit med den amerikanska flaggan nu för tiden... den har väl alltid varit aktuell på kläder men nu är den verkligen överallt. Såg igår när jag var inne på Gina Tricot att dom har gjort en typ "kopia" av en Ralph Lauren-tröja. Lol, Känns lite tråkigt, får komma på nåt nytt! Elfenbenskustens flagga kanske. Haha random. Natti!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback