ROADTRIP.

Jävlar vilken roadtrip jag har haft med moppen. Igår körde jag till Stavershult där Fanny bor (lillskiten hahah) skiljer ju några år höhö, men det var kul att ses efter sådär 1,5 år sen. Igårkväll körde vi till Ängelholm och käka och handla lite på Maxi. Sen idag var det meningen att vi skulle ta buss till Ängelholm men då hade hennes bror kollat fel så när vi kom till hållplatsen så skulle vi fått vänta i en timme. Så vi körde istället till Ängelholm idag igen. Tog buss därifrån till Väla. Sen tillbaka till Stavershult, och sen hem till Skummeslöv igen. Har aldrig kört så långt med moppen på bara två dagar. Haha episkt att jag har kört moppe i Ängelholm. Fixade även ett Jojo-kort där, så jag kan åka buss och sånt enkelt. Inte för att det är så ofta jag åker i Skåne, men ibland så och då är det ju bra att ha det. MOPPETJEJEN that's me... häftigt. Fast ne.. men bättre än cykel faktiskt för det går ju liksom lite fortare HehE. Missar visst Rix Fm ikväll, hade bara varit intressant att se Ulrik Munther och Jay Smith, sen är väl resten bajs. Synd man missar Eric Saade <333<33<3<3<3<333 eh. Tänkte visa lite kläder som jag köpte idag, bortsett från Ramoneströjan, den köpte jag i lördags.

Gillar min lilla samling. Äger nu tre Ramones-tröjor, tre Nirvana och två Bullet For My Valentine. Mhhmm musik ♥
Elin:

Vart har du köpt Ramones tröjan? :D

2011-10-29 @ 21:53:58
URL: http://atthecircus.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback