FIRST DAY IN PRISON.

Då var första skoldagen avklarad! (rubriken, skämt å sido) Hade nån jävla sandslottstävling, "hej jag har precis börjat trean i lågstadiet", lite så. Jaja, rätt chill ändå och sluta efter det. Fick en liten överraskning dock! ska ha klassfoto redan imorgon. Lite synd att jag inte hinner klippa och slinga håret innan dess men det får la gå ändå. Annars är det vanliga lektioner imorgon, ska ha min första rörliga bild-lektion. Imorgon blir det upp tidigt och ta bussen, har inte saknat 7:02-bussen och inte Västergök heller för den delen. Fint väder idag!! :D visste att det skulle bli så när skolan börja, är nästan alltid så heheh. Tror jag ska dra ut en liten sväng nu, hejdos!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback