DIRTY WORLD.

Fan vad arg jag är. Igår var det två idioter som snodde min moppe. Får vi tag på dom blir det ju inte kul för dom kan jag säga. Fast jag är ganska säker på att jag aldrig lär se moppen igen i alla fall. Visst jag ska börja med mitt körkort snart, men det dröjer ju ändå ett bra tag tills jag får det så detta suger riktigt hårt. Det hände igår utanför Jennys lägenhet. Ställde den där det var ganska så mörkt, för att den inte skulle stå ivägen där de andra bilarna parkerar. Sen tänkte jag där är ju fönster så det är väl ingen som rör den. Sen när jag är påväg ut ser jag några som står väldigt nära där jag parkerade så jag blir lite misstänksam. Sen får dom brottom och kör iväg när jag börjar närma mig. Var ju inte helt säker på vad dom gjorde heller, men sen när jag kommer fram så är den borta. Hann tyvärr heller inte se vad den andra moppen hade för reg-nummer, om den nu hade det. Jag, Jenny och pappa letade i Laholm ett tag också men vi hitta ju tyvärr inte dom. Sen ringde vi polisen, så får väl se hur det blir. Det var inte världens bästa kväll faktiskt. Jaja, kanske ska fixa en begagnad till mig så länge, I need him. En moped alltså tills jag fått körkort.

Har varit på Väla idag med mamma. NAJS för det var invigning av den nya ingången och några nya butiker igår. Lexington har kommit dit, skjut mig vad snygga saker. Fast eh dyra haha. Sen har dom gjort Spirit Stores större, nice!!! plus massa andra butiker som också har blir fullsortimentsbutiker. Det ska ju vara 180 butiker sen när allt är klart. Innan var det 110 butiker. Helt fantastiskt! Stod en röd Ferrari mitt inne i Väla också. Dreggel, dog lite i mina ögon när jag såg den. Köpte lite grejor också som jag tänkte visa upp nu.
Sen köpte jag en nyckelring och en såndär bandeau eller vafan det heter också. Imorgon ska jag iväg och köpa en sak HIHIIHHI längtar så jävla mycket!
Aleks:

Tusan vad snygga kläder Josseee!!

2011-09-05 @ 22:19:17

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback