1+5+3+7+2 = 18!!!!

Oj, statistiken hade stigit rätt så hårt idag såg jag lol. Kanske har med minoutfit.se eller något sånt att göra skulle jag tro. Hohoooo! Fräsig rubrik idag, försöker visa upp mina matematiska kunskaper på ett bra sätt. Idag fyller jag faktiskt hela 18 år! Känns fantastiskt! Var på laxbutiken i Falkenberg med mamma och pappa idag. Perfekta middagen för mig på min födelsedag ju, jag ♥ lax ehhöö! Egentligen skulle Jenny och Ken också varit med, men ingen ville ta hennes tid så det fick bli vi tre. Den 9:e ska jag i alla fall ut med bree! hade dock suttit så jävla fint till helgen också. Eller igår, fast Sara kom hit och gjorde mig sällskap. Trevligt det också, fick fira med mina goda cider huhu. Sen hade Sara med sig hemgjorda brända mandlar, vaniljhjärtan och glass, fint! Skola imorgon, mindre fint men ser fram emot efter skolan. Sitter och lyssnar på lite dubstep just nu, får nog hoppa in i duschen snart. Fast jag funderar på om jag ska gå ut en liten runda med Nasse nu och sen duscha henne och sen mig själv, haha. Hund luktar faktiskt illa. Sen är hon så söt när hon är nybadad! Ser ut som en fluffig isbjörn/säl åhå. 
Fint ska de va! 11 olika sorters lax, laxsoppa, 2 olika såser och potatis. Lax fiifaaan va nice!
Trackback