SUNDAY.


Söndag.
Skola imorgon, kul.. fast nej. Jävligt nice väder igår, men inte lika nice idag och idag har jag nog inte så mycket att skriva. Trodde fan jag skulle få fläskläpp i fredags, precis när jag kom in på dansgolvet på Bahnhof så nocka någon mig rakt på läppen med sin armbåge, fifan det gör rätt ont men det hände inget. Bara lite fetare överläpp än vanligt dagen efter hahaha. Fast jag hade lite tur i fredags också som slapp betala tågbiljetten, för den biljettautomaten var sönder i Laholm så.. gött! Nu ska jag hem till mamma och duscha, hehee vi har ju ingen dusch hemma som ni nog vet? Ha de gott!
Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

2011-04-04 @ 00:32:23
URL: http://vadfanskajagheta.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback