THE KIDS AREN'T ALRIGHT.


Fick bli en random egobild från arkivet, är fortfarande kvar i Laholm så har inga bilderrrr

Skola från 8:30 - 16 idag. Foto typ hela dagen och sen historia, som vanligt då alltså. Efter skolan handlade jag lite nytt smink (ögonskugga och foundation) sen köpte jag ett linne också, inte riktigt rätt storlek (lite stort) men det får väl gå ändå hehee. Imorgon efter skolan blir det att åka till Ängelholm med pappa och köpa kakel till badrummet, sen hem, fixa mig, också vidare till Bahnhof. Blir nog nice! Det var nog allt för mig ikväll, ha en bra kväll!
Teomona:

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-12-14 @ 09:37:10
URL: http://teomona.blogsmall.com

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback