R U READY.

Söndag. Då var helgen slut igen, fast det är ju bara denna veckan sen lov! Plus att jag är ledig på onsdag också. Fast torsdagen lär ju inte bli kul, skriftlig NP i svenska B från 8:30 - 13:30. Overkill som fan typ. Aja, igår hade jag världens drygaste kväll. I fredags var det ju Bahnhof Ibiza party! Hade rätt så kul, fast sen tappa jag bort mina solglasögon, och det var ju inte så jävla nice. Schteekte i tåget, sen så ville jag fortsätta där inne hahaha. Märkte inte när jag tappa dom helt enkelt.. :'( Rätt så kul kväll ändå, fast det var lite fail att ställa en "pool" på dansgolvet. Folk ramla ju bara i och så hehee. Tur jag slapp det i alla fall. Tåget var helt smockat av folk, gick typ knappt att komma förbi. Sen hann vi inte köpa biljett heller för det var så många som skulle köpa, men det gick bra ändå! Tackar för den kvällen. ♥ Nu ska jag se sista avsnittet av Stockholm - Båstad. Ha deee!


Btw, så grilla jag och mamma för första gången i år! Asgoottt! (Bild från sommaren 2010)
Trackback