HOS BRO.

Har sovit hos min brush sen i måndags, här i den coola staden Laholm. Tycker veckan går äckligt sakta.. dålig skolstart också typ. Istället för att gå till 10:45 på tisdagar går man nu till 16. Dessutom blir det 2 timmars håla emellan lektionerna. Istället slutar jag tidigare på fredagar, men då slutar jag vid 13, och det är det tidigaste jag slutar i veckan. Förlorar fan bara på det, slutade vid 11 innan.. nu slutar jag vid 13. Kommer hem 14:30. Skönt på en fredag kanske, men jag tycker inte att det är så jävla tidigt att komma hem 14:30. Så jag hade hellre viljat sluta tidigt på tisdagar. Kasst. Så läraren hade bara bestämt det.. utan att fråga oss så nu blir det ju så men jaja inte så långt kvar till sommarlovet! :D Men sen den andra äckliga saken jag hade i måndags var muntligt NP i engelska B. Fick en cp text så det kändes inte så bra, haha. JAJA nu ser vi fram emot fredag! Får se om jag stannar här en natt till, tror nästan jag gör det faktiskt. Får ju lite mer sovmorgon faktiskt. Ha de gott!



PANDAA! Till och med en panda i luften... eh.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback