YOU BETTER DIE YOUNG.

ONSDAG. Redan torsdag imorgon, WTF! hade foto hela dagen idag, rätt så chill faktiskt! fast jag fick ta 6:10-bussen imorse ._________. hemskt! gick typ upp 5:30! jag = död. Måste nog börja plugga snart, har en jävla massa prov nu. Bland annat ett prov som är kapitel 1-4 i mediekommunikation, vi ska läsa ÅTTIO sidor... normalt. Ja, jag kommer ju typ inte komma ihåg något i alla fall. Sen kan jag meddela att jag nog hade den otrevligaste mopperundan någonsin innan för inte så lång tid sen. Skulle köra hem från mamma, fick typ hålla emot för att inte hamna i diket, sen var jag ju lagom blöt när jag kom fram. OCH KALL. Fast då tryckte jag bara "in" handen i Pysens tjocka fjuniga mage så det värmde lite gött! :D sitter och lyssnar på musik nu och bara har det chill, ska nog göra det ett tag till. SOV GOTT



NOMY

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback