LIFE BURNS!

Torsdag imorgon då, sen fredag! nice. Haft foto hela dagen idag då, dock gjorde jag inte provet som jag trodde, men ska göra det imorgon istället. Hm.. har inget att skriva känns det som, skriver ju bara om skolan hela tiden och det är inget trevligt att läsa? hahaha... händer ju inte så mycket mer om dagarna, går i skolan, får läxor = tråkiga saker att skriva om. Btw, mina fina Skullcandy-hörlurar har börjat glappa i ena, så jävla störigt. Går typ inte att använda, fan vad hörlurar är ömtåliga :[ ledsen blir man. Var tvungen att använda Apple-hörlurarna imorse på bussen, alltså så jä-ä-ävla kassa. Man hör ju motorn i bussen mer än musiken typ, haha eller nästan. Sen kan man inte ha alls högt för då hörs det ut. Jaja, får fixa nya snart då, det var nog allt för mig. Ha det bra, peace! :)


söt_tjej93 hahhahaha


APOCALYPTICA - definitivt dagens låt, haft den på huvudet hela dagen eller i alla fall "LIFE BURNS!!!!!" ._.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback