HEART OF GLASS.

FAN så jävla svårt det ska vara att hitta ett par vinröda jävla CONVERSE. Har typ kollat igenom hela Google och det finns fan inte några i MIN storlek. Om någon hittar ett par vinröda höga Converse i storlek 37 (4,5) SNÄLLA säg till mig! jag lider typ.. hehe. Sen tycker jag att de kan låta märket vara, de få vinröda skor jag har hittat så har själva märket varit vinrött, inte niceee! jaja, hoppas ni har en fin kväll. Jag har kollat på IDOL, fast det är inte så många störda folk med längre juu, det är ju det som är kul med auditions.. sen är det bara segt, tycker inte man kan få pop att låta precis unikt höhö. Det är vad jag tycker i alla fall. Har lyckats bli förkyld nu med, palla! vaknade imorse och var förkyld. Bara det inte blir värre, orkar inte vara sjuk igen!

Kanske blir en runda med Nasse snart, får se.. annars lägger jag mig och kollar tv/film eller något. Ha de!


Lite random & rätt så kassa bilder jag hitta i min mapp..

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback