DEAF AND BLIND BUT WITH A SMILE.

Hade inget speciellt för mig innan så jag tog lite kort på lite saker som jag köpte för ett tag sen.

Aa.. detta är då ett linne haha, helbilden blev kass så den sket jag i att ladda upp.


Där ska vara en ring till men klanten (jag) tappa den i bilen, får leta upp den nån dag..

Hah! var tvungen och testa, men första gången jag måla såg det ut som jag lekt med vattenfärg eller nåt, hoppas det blir snyggare nästa gång. :F


Khakigröna skjortan och öronhängena som jag köpte denna veckan. :D

Har äntligen hittat en ny höstjacka, den ska också vara khakigrön, haha. Helst ska man ha alla gröna plagg samtidigt också ._. (skojaaaaa) hoppas bara den sitter bra, ska nämligen beställa från internet. Den finns ju inte ute i butiken så wth!
FYC:

Fan vad balla örhängen, vill haaa!!

2010-09-05 @ 12:25:51
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback