BREAK IT DOWN.

TORSDAG. Vilket innebär att det är fredag imorgon och helg! :D blev ingen skola för mig idag inte, vaknade vid typ 5 på morgonen av att jag hade lite svag huvudvärk, vet inte om det pågrund av det jag vakna men jaja, somnade om. Sen när jag skulle gå upp kände jag att det var början på migrän.. också tog det inte långt tid tills det gjorde riktigt ont som jag brukar eller brukade ha. Mamma fick åka hem och hämta mina tabletter mot migrän, och den hjälpte verkligen! sov ett par timmar sen var det typ borta. Slapp spy denna gången i alla fall, usch! ändå tur att det kom direkt så att jag inte hann sätta mig på bussen, fyfan. Hade blivit jobbigt. Imorgon blir det kalas, typ släkten som kommer. Fyllde ju år för ett tag sen så det blir smörgåstårta och Cheesecake imorgon! nom nom.. gytt. :D


Idag kom min tröja som jag beställde för ett tag sen, bytade bara till en mindre storlek. :)

korkskruv:

roligt med kalas ju :D

2010-09-23 @ 14:46:01
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback