SOMEBODY TOLD ME.

Mitt förra inlägg kändes så viktigt att publicera, haha.. är i alla fall klar med städningen nu. Nybäddad säng och sånt, gytt! sista veckan med APU nu då, denna veckan måste jag göra lite saker som har med skolan att göra. Fyfan, okul. Lite tveksamt om jag börjar med historian dock, ska göra lite annat hade jag tänkt. Får passa på eftersom att man slutar tidigt på dagarna. Pallar aldrig när jag kommer hem vid 17, 17:30 som jag gör i vanliga fall. Fattar inte varför jag alltid ska skjuta fram läxorna tills sista dagen. Måste försöka sluta med det, för om man gör allt direkt så kan man ju chilla hårt som fan sen haha. Tänkte se om det finns något att käka till kvällsmat nu, peace. ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback