SIKKET MÖG.

Ja... det fick bli en fin bonna/skånsk-rubrik hahaha. Fredag imorgon då ja.. denna veckan gick riktigt snabbt fast iofs tycker jag alla veckor gör det. Det är något som är bra med vårt schema, att det snabbt blir onsdag. Har haft en helt okej dag, blev en hel del skratt på fotolektionerna! :D trodde denna dagen skulle bli kass, för den börja med att jag var SVINtrött när jag skulle gå upp, vilket blev tio minuter innan vi skulle köra. Sen så regna det massor på mig när jag väntade på stadsbussen till skolan och det var kallt som fan. Plus att vi skulle ha fotoprov på morgonen och jag plugga typ ingenting.. men det löna sig i alla fall och jag lyckades få ett VG på provet. Hoho! man behöver inte alltid plugga för att få bra betyg, mohahaha.

Dock förstördes mitt humör lite på sista historialektionen, har fått ett jävligt stort arbete av läraren. Man ska göra två jevvla arbeten med inledning, källkritik och allt sånt. Dessutom tänka på fotnoter och massa annat på båda arbetena. Sen dessutom göra en redovisning om det OCKSÅ. Kul... och jag som tycker historia är så intressant också... JAJA, slutsnackat om skolan nu. Stor kärlek till mina nya Converse btw! :) dock börjat få lite skoskav i den ena skon men aja, det försvinner sen. Shit vad mörkt det har börjat bli nu.. gillar inte det. Blir ÄNNU svårare att komma upp på morgonen då. Fast jag ser framemot julen och NYÅÅÅÅR! vet att det är ett tag kvar men tiden går snabbt, i alla fall i mitt liv haha. Aja, ha de BRA. Peace out!


Fick bara bli en random bild eftersom jag är hos mami..

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback