SOMEWHERE OVER THE RAINBOW.

SÖNDAG. Bajsdag imorgon, tillbaka till LBS (the prison) jaja, man kan ju alltid hoppas på att dagen blir bra ändå! ska bara gå en vecka sen blir det lov, men gissa vem som MÅSTE plugga på lovet? jo jag... måste verkligen! kan bli lite ont med tid annars, är ju ett rätt så overkill arbete man har fått. >.< blev inga höstfoton i detta tradiga väder.. vill att det ska vara lite sol så att det blir sånt gul/orange ljus ute. Var ju på bio igår och såg Pappa på burk, var väl rätt så okej. Svinsöt unge med i filmen, vanligtvis brukar jag inte gilla barn men han var ju söt haha! fan, börjar ju nästan låta som en pedofil... men det var inte så jag mena.. bara så ni vet.

Kom på att jag har matteprov på fredag också, HEJ FAILARN! har ju matte B nu hehe. BTW, jag fyndade rejält i fredags. Jag hittade Metallica-GH plus att det ingår en gitarr för 99 KRONOR! episkt. Vet att GH inte är lika inne längre men ändå asbilligt. Köpte en tidining som var dyrare, haha. Idag ska jag väl bara chilla, fast iofs jag chillar alltid. Jag är chillarN.


sån skitbra bild där man verkligen ser vad jag har på mig, eller inte haha...

vet att denna bilden är lite kass, men faktiskt är det så att den är tagen genom ett fönster..

Peace.
face your crime:

"vi ses i helvetet" HAHAHA fan vad sant det var ;)

2010-10-24 @ 19:00:14
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback