I HATE YOU.

- Nae, jag menar inte dig.

Måndag. Snart tillbaka till the hell då ja, ska njuta av denna chilliga veckan sen är det en veckas helvete (hahaha skämt åsido, eller?..) sen lov. Blir väl plugg på lovet antar jag, går man i en sån skola så. Fast jag tänkte inte låta den förstöra lovet men har ju fått ett stort overkillarbete av en viss lärare på skolan... kom hem typ 14:30 idag, sen körde jag hem till Sophia, var där ett tag och nu är jag hos mamma. Ska snart äta rotfruktsgratäng.. hm.. vet inte vad jag tycker om det men jaja ska inte klaga! :D mycket bättre än Västergök, aaarhhh! just det ska tillbaks dit också, fifan. HA DE GÖTT!

Jess:

pheeww, tur att det inte var mig du var arg på, blev ju riktigt nervös där ett tag!

2010-10-19 @ 21:24:56
URL: http://artbyjess.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback