HELGEN BORDE VARA LÄNGRE.

Alltså helgen är alldeles för kort.. nu är det ju för fan söndag igen. Den borde i alla fall vara i minst 3 dagar. Lagom tycker jag, 4 dagars skola och 3 dagars helg. Segt.. så på måndag börjar min APU. Ska vara på Kattfoten i Halmstad nu i 2 veckor. Blir säkert helt okej. Var ju hos Sophia innan, skulle egentligen sovit över men bebisen (Sophia) var jättetrött typ och ville sova så hon slängde ut mig, hehe. Nae, inte riktigt men vi kolla en störd skräckfilm och lite sånt. Stör mig speciellt mycket på att dom som det typ handlar om alltid ska vara så jävla tröga.. men det måste dom väl vara så att det som sagt blir en skräckfilm, haha.

Alltså jag fryser alltid när jag sitter här på kvällarna, det kommer typ ut kall luft från garderoben jag har brevid mig. Hatar den. D: men usch vad jag är uttråkad.. man kanske lika gärna kan gå och lägga sig, fast tror ändå det blir att jag stannar här ett tag och sätter igång lite musik eller något. Säger godnatt och sånt nu ändå! så SOV GOTT. ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback