22 / FR3DAG.

GYTT MED FREDAG. Dock sista dagen på Kattfoten.. satan vad jag kommer sakna alla små bebiskatter! D: speciellt mina favoriter Paula och Nemo. Haha! katter är awesome helt enkelt.. vet inte vad jag ska göra ikväll, blir väl att vara hemma. Har tagit hit Nasse denna helgen så blir väl att vara med henne och lite sånt, haha låter som att jag pratar om en människa, äh vafan djur är minst lika mycket värda (i vissa fall värda mer). Tänkte ta lite höstfoton och sånt kanske, bara det inte blir regn och sånt skit. Imorgon blir det antagligen bio! vill se Paranormal Activity 2 men hoppas den går imorgon, är ju premiär ikväll. Har faktiskt lite filmer jag vill se, SAW i 3D (FEEETTTT haha!) sen Jackass som också är i 3D. Plus några filmer som hade premiär för ett tag sen: I rymden finns inga känslor och Sex and the city 2. Fattar inte att jag fortfarande inte sett SATC 2, älskar tv-serien, men jaja någon dag. Ska kolla igenom lite bilder och sånt nu, ha de gott! peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback