17 / SÖNDAG.

Sov alldeles för länge idag, AMG. Stängde av datorn runt 3.30 och vaknade 15.15, alltså palla. Hade ställt klockan men jag somna om ändå haha, inget ovanligt. Jag är alltså ingen morgonmänniska. Idag borde jag göra något vettigt, städa rummet till exempel men jag är ju chillarN fast jag måste göra det snart känner jag. Kan ju också meddela en jävligt konstig sak angående min kamera. Jag har varit hos mamma hela veckan och den har bara stått här hemma på skrivbordet, sen när jag skulle använda den i fredags så funka den inte. Alltså, det är INTE OKEJ! batteriet är fulladdat.. kanske är så att batteriet är helt dött så att jag måste köpa nytt men det tvekar jag ju på. Rätt sjukt att en sak bara kan stå och gå i sönder när man ens inte rört den. Aja, ni får ha en bra dag! ♥


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback