15 / FREDAG.

Gött med helg! kom hem redan vid 13-tiden idag, haha damn rätt så tidigt. Annars har vi ju lektioner från 8.20-16.00 på fredagar. Brukar iofs få gå lite tidigare på fredagar men som sagt det blir ändå 16-bussen. Önska jag var hemma så tidigt varje fredag! ÅHÅ.. ska man då hitta på denna kväll? har inga planer, men jag har i alla fall chips, godis plus en pizza som jag ska värma sen, inte alls mycket fetmamat där nä... hehe.

Nu vet jag vad jag ska spara till, en egen dator! varför har jag inte köpt det? jag har mobil, tv, iPod och stereo men ingen dator. Skulle sitta fint med dator på rummet, så man slipper dela och sitta ute i hallen. Tar nog lite tid och spara, men efter jul har jag förmodligen lite mer pengar, ska dessutom försöka handla så lite kläder & sånt som möjligt, måste ha en dator. ♥ Haha!

Nu ska jag ta något att dricka, ha de gott.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback