- FREDAG -

Nice med helg! dock har vi fått en till uppgift under APU-veckorna. ROLIGT. Slutade tidigare på sista lektionen så jag och Sälon hann med 14:35-bussen! :D vi fick vinka lite på den men jaja, hemma lite tidigare i alla fall. Kom hem typ 16.10 istället för 17.20. :)

Tar en minisammanfattning av dagen och kör på DAGENS:

Dagens vill ha: fezt FEST!!
Dagens klädsel: jeans, svart transparent tröja (linne under då SÅKLART), Converse
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: nere
Dagens händelse: Sigrid puttade in mig i en stol så att jag blev skadad på ett ställe HA elak tjej, ELAK!
Dagens låt: hm.. har haft många låtar på huvudet och såå.. men det får väl bli Larz Kristerz - Carina, den är så bra den låten.
Dagens saknad: sovmorgon
Dagens dummaste: ny uppgift att jobba med hemma..
Dagens drog: skratta
Dagens roligaste: Isabelle för hon är så mobbad när hon går i trappor
Dagens favorit: mig <33333 skoja nae får väl säga vännerna då grr.. ;)
Dagens köp: -
Dagens godis: -
Dagens humör: tramsig haha
Dagens ord: jevvla

isabelle.:

Jag är söt när jag går i trappor

2010-10-08 @ 18:02:31
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback