WE ARE POSSESSED.

GodkvällN. Äntligen klar med filmanalysen i svenskan. Får jag inget VG/MVG nu får jag lite adhd. För då har jag ju suttit och gjort 8 frågor i onödan. Jaja, vi får se hur det går. Har historiaarbetet kvar och göra nu också. Det ska vara inne på måndag nämligen. KUL!!!

Men nu är det slutsnackat om skolan. Tyvärr känns det typ som att jag inte något annat att skriva om, för skolan börjar ta över mitt liv känns det som. Jaja, nästa lördag är det BFMV i Malmö som gäller! fan vad tiden går snabbt, måste hämta ut biljetterna och leta upp var "Baltiska hallen" ligger. Sitter här och har det rätt så segt nu... :/ kanske lika bra att börja med historian. Fast jag hade tänkt gå upp lite tidigare än vanligt och börja på det imorgon istället. Vill gärna få LITE rolig helg också. Hoppas ni har det bra! peace.



Headhunterz

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback