29.

Jag är trött, men jag måste plugga. Usch... engelskaprov imorgon. Orkar knappt titta på skärmen, blev inte så jättemånga timmars sömn inatt, hehe. Inte så bra dag för övrigt, börjar med att jag försover mig och missar bussen med sekunder. Sen fick jag dessutom en pinne i ögat när jag sprang till bussen, gjorde ont som fan, och mitt öga bara rann och sen såg jag ut som en panda på ena ögat. Mamma var snäll och skjutsa mig till Laholm, och då var bussen sen dessutom. Nae, ingen bra dag men hade en rätt så chill mattelektion. Fast inte så nice när läraren hackar på en för att man går 5 minuter tidigare för att hinna med sin buss hem, men det är okej när andra i klassen går tidigare för samma anledning... ska bli nice med jullov! ha de fint.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback