I LIKE IT WHEN IT IS RANDOM.

HOLA.

A, det betyder hej på spanska då för er (lite efterblivna) som inte visste det. Mohahaha! NAJS att vara hemma nu må jag säga. Hade inte alls någon "göra-klart-dag" idag, smarta läraren hade lyckats skriva fel. Icke OK! men jag hann göra en liten utvärdering som avgjorde hela betyget så ja den var viktig att få gjord då ju hyhy. Har ett arbete att göra klart också ska vara inne idag!!! men jag tycker det är helt OK om jag lämnar in det liite sent, eftersom att han själv har gått över gränsen för hur länge de har på sig att rätta arbeten/prov. Det var inte lite heller, jösses! ._. jaja skippa skolsnacket nu! Karsefors ikväll! halsen är inte helt frisk men så illa är det inte, inte så att jag måste sitta här hemma med en miljon halstabletter och dricka 100 grader varm O'boy.

Hoppas bara vädret vill hålla sig NICE så man slipper bli en lesen kall liden hest. Kallt är det ändå men varmare utan regn!

Smarta ord innan jag går (och ja, jag tänker aldrig sluta upprepa mig!!) bandtröjor har man inte för att de är snygga, utan för att man lyssnar på bandet, lär er för fan......

LITE RANDOM BILDER för att jag är random. Klart man vill leka lite med kameran när den är tillbaka haha :D !




Nu får jag dra och kolla kläder och sånt till ikväll :) !!!

PEACE


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback