TRÅKIG LÖRDAG.

Sitter här och har så jeevla tråkigt, därför gör jag också en tråkig lista. Höhö.

Har du fått en kyss den närmsta veckan? nope
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? ingen men jenny hade lite störda kompisar på besök så man var ju inte själv, håhå.
Hur lång är du? 161 typ
Vad väger du? typ 45.5
Vilken är den senaste filmen du sett? minns inte namnet
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: har fan ingen mobil -.-
Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
När såg du senast din mamma? i onsdags
Icke godkänt i något ämne? matte just nu
Mvg i något? nej
När vaknade du idag? vakna tidigt men vakna på "riktigt" typ 10.30 ;D 
Vilken är din favoritplats? hum.. har väl många favoritplatser haha.
Vilken plats föredrar du minst? i ett klassrum utan dagsljus, eeew.
Vart tror du att du befinner dig om tio år? det får man la se ;) 
Vad sover du i? stor t-shirt och trosor
Hur många kuddar har du i sängen? typ 5 kanske eller mer 
Var har du bott/bor? Skummeslövsstrand
Tycker du om kinamat? jupp
Tycker du om kaffe? neeej
Vad dricker du helst till frukost? nån juice, oboy
Kan du spela poker? nej
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej
Vill du ha barn? kanske 
Kan du några andra språk än svenska? engelska
Har du någonsin åkt ambulans? nej
Föredrar du havet eller en bassäng? POOL B-)
Vad spenderar du helst pengar på? kläder ♥
Är du cool? fräsig heter det.
Kan du rulla med tungan? w0o0o0o0ot
Vem är den roligaste människan du känner?
håhå, Ronja & Isabelle får det bli, gollig jag är.
Vad har du för ringsignal? har ingen mobiljävel ännu. -.-
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? aa
Vad har du närmast dig just nu som är rött? en bok
Kan du byta olja på bilen? japp, skulle ju egentligen gått fordon, hehehehehe.
Vilken var den senaste boken du läste? öh, håller på o läsa Flugornas Herre, minns inte vilken ja g läste sist.. Dansar du i bilen? om det passar kan man väl parta till lite :D :D :D
När var du i kyrkan senast? längesen
Hur många hål har du? okeeeej, öronen då eller. wtf.
Har du någon piercing? öronen hah
Har du någon tatuering? naj
Gillar du någon just nu? nej. jag hatar alla. skämt åsido.. ._.
Har du provat droger? nääj
Provat röka eller snusa? aa
Har du pojkvän/flickvän? nej
Vad är ditt mobil nummer? ingen svarar ändå så.. mohaha.
Vad ska du göra ikväll? INGET, just därför jag sitter med denna tråkiga listan...
Har du några syskonJENNY 
isabelle.:

HEHE. jag är rolig. :D /dance /dance

2010-05-01 @ 18:11:46
URL: http://borgman.blogg.se/
Ronja:

hahaha du den roligaste jag har träffat i hela mitt liv :):):)

2010-05-01 @ 19:14:22
Ronja:

hahaha du den roligaste jag har träffat i hela mitt liv :):):)

2010-05-01 @ 19:16:20
Ronja:

hehe ojdå det kom visst lite många ggr men datan cpade haha :P

2010-05-01 @ 19:17:42
Josse:

sv: Hahaha aw gollig du är! :D :D :D <3

2010-05-01 @ 22:10:58
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback