SPIT IT OUT.

TJA.

Blev ju inte riktigt som det skulle igår pågrund av några, blev lite mer åt chill&grill-hållet, men jag och Isabelle lyckades ju få det rätt så trevligt iallafall. :D håhå! tack för sällskapet. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, vill träffa Nasse, min bebis. Aja, får se vad det blir. CHIPPE OCH DIPPE blir det garanterat! HA :D

Min katt är en BEBIS! en riktig bebis, man MÅSTE följa honom till matskålen och klappa honom innan han kan börja äta och nu för tiden måste man bära upp honom också. Hela morgonen har fjunkatt legat och spunnit tätt intill mig. Inte konstigt man försover sig på vardagarna när man har en fjunig mjuk varm katt som ligger och värmer en. Huhu! :-)

Lidda bilder får de la bli.. färska dessutom, haha.



Dagens outfit, haha ser så töntigt ut o skriva det. Låter så "stadsbo-aktigt" HAHA! ._.

Bloggar senare.. PEJCE!

elinor:

wow asnygga ju!! ha dom i skolan

2010-05-07 @ 12:31:13
Josse:

sv: tack :)

2010-05-07 @ 18:23:54
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback