SO YOU WANNA PLAY GAMES WITH MY HEAD?

Hemma från skuulaan. Var dock en väldigt onödig dag. Hade inget att göra på lektionerna.. ännu onödigare kommer bilden vara imorgon. Den varar i 3 timmar och man måste dit för att göra en liten utvärdering. Lönt, väldigt lönt. -.- jaja så är det, höhö.

Idag satt jag och Isabelle och schtekte sönder på Hava Java inne i Halmstad City. Tog en Chai Latte sen strosa vi rundor i butiker och jag köpte ett läppglans för 5000. Skojaa för faaaen, vet exakt hur jag skulle låtit om jag hade gjort en videoblogg, LOL! ._.

AAAAAAAAH! blir lite ledsen. Min blogg suger just nu, har typ inget att skriva (som t.ex. det jag skrev där uppe nyss haha) och jag har ingen kamera. Dessutom ingen mobil haha, men den har jag varit utan länge. Nu i veckan får jag ett nytt kort, så snart är jag normal och har mobil igen! :) men kameran dröjer nog ett tag till. D:

Ska snart till Vallberga, mamma är i Halmstad nu men jag får sticka dit ändå och hålla Jaffis i sällskap, ska ju ändå dit sen. Dessutom har mamma KAKOR hemma. (nej jag är inte så hälsosam) Man får la unna sig sålänge man lever, bara man inte blir för fet så att det blir farligt haha...


Random bild som alltid, men det här är typ världens snyggaste skor. ♥

PEACE OUT!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback