MAN SKULLE LEVT ÅR 1337.

NU JEFLAR! på onsdag är det nationella i matte, måste klara det. MÅÅSTE så att alla vet. :D matteläraren är rätt snäll faktiskt, har ju inte gått så jättebra i matten om man säger så. Klarar jag nationella får jag G i matte ändå. Slipper göra om de andra jag inte fått godkänt på.. så nu har jag en jävla press på mig! ._. men jag kan bara plugga på de gamla nationella sen vet jag inte, hähä. Okej, nu måste jag skryta lite också så att ni inte tror jag är helt kass! hahaha. Har faktiskt fått två VG denna veckan så det är micket trevligt. :o) På svenskan - ansökningsbrev (högsta man kunde få var VG), sedan VG i "Kräm&Smörja"-projektet i multimedia och MVG i helhet som grupp, håhå! klarar jag matten nu också bara så är jag en glad TJÄJ! :D euw, mycket skolsnack här nu. Tråkig jag är.. har iallafall fyllt ut inlägget med något! haha...

Är så jäddra sugen på att köpa något plagg med "College-tema". Tycker den trenden är riktigt nice, dock är det inte så kul att se ut som alla andra.. men jag tycker ju att det som är mode är snygg hähä, men inte ALLT då förfaen! typ harembyxor när det var trendigt, LOL. FETT FULT! ._. sen att man ska ha sockar i klackarskorna, HA! inte min stil då.

Jag och Sälen min satt och tänkte på hur FRÄSIGT det egentligen är med allt tekniskt, tänk att man kan få ett sms att skickas till en annan mobil till exempel. Fast sen kom vi fram till att kameror&filmkameror är grymmast! hahaha. Tekniska prylar är helt enkelt de bästa uppfinningarna! :D :D :D

Nu kom min älskade bebishund ♥ och nu ska jag fixa något att käka.


RANDOM!!!

Peace!
elinor:

så himla snygg jacka ! var har du köpt den?

2010-05-07 @ 12:30:16

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback