HEY YOU.

Hejsan. :-) (töntig rubik, men ni gillar det)

Idag har jag varit i skolan som vanligt, dock blev jag fett irriterad på första lektionen. Det var som jag sa... skulle göra en utvärdering idag och den tog ungefär 30 sekunder att göra. Kunde alltså varit hemma och fått börja klockan 11:40 istället, satt i 3 timmar och kolla Sofi Fahrmans blogg. Jobbade lite på bokrecensionen men ändå. Har inte läst färdigt boken så det blev inte så mycket skrivet på den, men iallafall lite. På multimedian gick jag och Seal ut och fota. Bästa lektionen just nu, men jävligt störigt att man alltid ska missa massor av timmar av just de lektionerna. Imorgon ska vi ha en töntig idrottsdag som nån trög klass har anordnat (förlåt haha) men de kan ju faktiskt säga vad vi ska göra. Fast det vågar de inte för då kommer ingen komma, HA. Gissar väl på att man blir indelade i grupper där man inte får vara med sina kompisar. Men men.. får la se imorgon. Blir iallafall joggingbyxor imorgon så det är CHILL! på fredag är det äckliga nationella i matte så då missar vi OCKSÅ den lektionen. Mycket bra, när det är ett slutprojekt som ska vara klart snart. Har missat fler lektioner än vad vi har haft.

JAJA. Fint väder idag för en gångs skull! :D solen schtekte rejält på skinnjackan innan. B-) snart blir det grillad lax och kryddig, tjock korv haha. NICE SOM FAN. Lite sommarfeelings idag ju, hoppas vädret är lika fint imorgon eftersom att vi nog ska vara ute hela dagen. Är nog ganska troligt att vi slutar tidigare imorgon också, annars dör jag. Tror jag.

BY THE WAY. Hade uppsatt hår i skolan idag :O haha. Är nog faktiskt första gången! jävlar lite stört ändå.. men jag fick faktiskt höra att jag var fin i håret idag, då blev jag glad hest. :) Försov mig i morse (IGEN!) så hade jag uppsatt hår när jag nannade, pallade inte ta ner det när jag vakna.. dessutom hade jag inte hunnit borsta det eftersom att jag var lat igår och satte upp det för att jag hade en fet tova som jag inte pallade borsta ut. Blir antagligen jobbigt sen när jag ska borsta håret haha. Men men, det löser ju sig.

Jäddrar blev ett långt inlägg idag ju. Bra eller jobbigt? hah. ;-)

Får bli lite bilder som jag tog på multimedian idag. Alla är tagna med Nikon D80 med ett jeeevligt nice objektiv. Macro-objektiv. Ska fan spara ihop pengar senare och köpa mig ett Macro-objektiv hihi.


Har en till bild men jag tycker inte den passade så bra in med dessa två så den får inte vara med mohaha.

Nu är maten klar. PEACE OUT!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback