WOW.

Jag är hemma så hääär tidigt!! hade ju temadag, har aldrig hänt förrut sen jag började på den skolan. :D :D :D trevligt! men lite tråkigt att min Nasse inte är här..hon är kvar hos mamma. Synd hon inte kunde sitta med på moppen, haha! fick till och med köpt ett par nya joggingbyxor idag. FINALLY! har behövt det länge, har ju fler än ett par såklart men inte några man kan gå ut i typ. Haha! såg två snygga jeans på BikBok också, höhö. Får se om några av de sitter bra. Sista dagen imorgon sen helg, blir nog rätt chill imorgon. Vi ska på någon mässa så vi slutar tidigare imorgon också. Sen nästa torsdag är vi lediga på eftermiddagen men eftersom att vi bara har lektioner på eftermiddagen den dagen så blir vi lediga hela dagen! :D fast vi får en hemuppgift också... bara för att vi får vara lediga, så måste vi ha läxa för det. -.-

Jag gillar vädret som är just nu. 9.5 PLUSGRADER!!! kände det direkt när jag kom fram i Laholm att luften inte var så kall. Fasen, jag måste ha hit Nasse.. (tycker det är tråkigt att gå ut utan henne) nu ska bara solen steka på lite så försvinner nog snön snart. Då får jag gå ner till stranden och leta efter mobilen hahaha! ehm.. om jag nu hittar den. Den kanske är helt nergrävd i sanden nu. Får la se.. ;D




Kanske får byta yt skolväskan till den här när det börjar bli vår/sommar :D :D huhu.

Peace

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback