TISDAG.

Sitter i skolan nu. Börjar multimedian 11.40. har bara haft en lektion, fast den varade i 3 timmar.. seegt! måste göra klart min bilduppgift nu i veckan så att jag kan få ledigt på bildlektionen nästa tisdag. Alltid nice med lite sovmorgon. Slutar runt 16 idag igen.. hinner nog inte med 16-bussen så jag kommer hem lite senare idag. -.- måste verkligen plugga asmycket ikväll.. matteprov imorgon som sagt.

Gött att man är ledig på torsdag iallafall! fast jag tänkte ändå gå upp ganska tidigt så att jag hinner göra klart läxorna och plugga till mediekunskaps-provet som är på fredag. Seg vecka. Men helgen blir nog ganska nice! eller fredagen blir väl bara hemma kanske.. men på lördag drar jag hem till Sophia & co. :D

Nu ska jag spela lite, nördig som jag är.
dont-talk-to-me-1.jpg image by emilynhr
Ha det fint.
Peace!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback