TICK TICK BOOM.

Jahaa! då sitter man här och gör läxan FORTFARANDE. Alltså ni kanske förstår att jag inte har suttit här i streck då, haha. Då räknas man nog som efterbliven om man inte hunnit bli färdig med läxan. ._. nää.. har faktiskt hängt med pappa och helghandlat lite b.la. ville ju välja chippe och lite sånt själv. HA HA. Men sen är det ju alltid trevligt att följa med och vara lite sällskap och hjälpa till att packa ner varorna och sånt. Gullig jag är. :-) hahaha!

Är nästan klar med läxan, fast jag vet inte om jag hinner göra den nu. Har en timme på mig imorgon också, dock tror jag den timmen går jävligt snabbt. Hade liksom tänkt att plugga på mediekunskaps-provet då istället eftersom att jag inte har pluggat alls mycket på det. Skulle börjat med den här läxan förra veckan... men som sagt jobbar jag alltid bäst under press. Då vet jag att det måste vara klart inom kort tid men om jag har en vecka på mig så tänker jag att det är lungt, lång tid kvar ju. Höhö. Skulle vilja ändra på det, så att man kan chilla sen i sista stunden.

Jaja.. nu måste jag dra. Ska först duscha och sen mååååste jag plugga på provet..



Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback